Teamopgave Talenten Eindtoernooi 2024

Teamopgave Talenten Eindtoernooi
Leuk dat je een team opgeeft! Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Het Talenten Eindtoernooi wordt gespeeld op 21 apri in het Sportcentrum Arcus in Wijchen.
Geef je meerdere teams op? Vul het formulier dan apart in voor elk team.
Elk team wordt gevraagd een scheidsrechter mee te nemen. Dit mag een ouder (met enig volleybalverstand uiteraard) zijn, de organisatie zorgt er voor dat er niet tegelijkertijd met het eigen team gefloten moet worden.

Meerdere teams in één categorie? Zet hier een 1 voor het eerste team en een 2 voor het tweede team bij.
Bij het insturen van dit formulier geef ik de stichting Prima Donna Kaas Top Volleybal Huizen toestemming de bijdrage voor het Talenten Eindtoernooi (€50) éénmalig te incasseren van mijn bankrekening.