Deelname formulier United World Games

Deelname formulier

United World Games
Prima Donna Kaas Volleybalschool

Gelieve het formulier hieronder in te vullen. Velden gemarkeerd met * zijn verplicht. De United World Games is een prestatie toernooi, zo zullen wij deze ook benaderen. Teams worden ingedeeld op sterkte en er wordt gespeeld om te winnen. Uiteraard is het ook de bedoeling dat iedereen speelt, daarvoor reist iedereen mee naar Klagenfurt. De coaches gaan daar een goede mix in zoeken.

Shirt en give away sponsor(s) gezocht traditioneel krijgen lopen al onze teams bij de opening van het toernooi in een oranje shirt. Voor deze shirts zoeken wij één of meerdere sponsoren. De totale kosten bedragen circa € 1.000 Weet jij een sponsor? Breng mij in contact met hem

De eigen bijdrage voor de UWG deelname is € 460

Bij het insturen van dit formulier geef ik de stichting Prima Donna Kaas Top volleybal Huizen toestemming de bijdrage voor het toernooi éénmalig te incasseren van mijn bankrekening..
Contact : Prima Donna Kaas Volleybalschool Postbus 8015 1201 HA Hilversum primadonnakaasvolleybalschool@gmail.com