• bannerSitePDKVS1

Deze week

Toernooien

Prima Donna Kaas en de World Grand Prix

Prima Donna Kaas, de Prima Donna Kaas Volleybalschool en Volleybalvereniging Prima Donna Kaas Huizen zijn nadrukkelijk aanwezig op het World Grand Prix toernooi in Apeldoorn. Prima Donna Kaas is sponsor van de WGP in Apeldoorn op 7, 8 en 9 juli.
Op 8 en 9 juli geeft de Prima Donna Kaas Volleybalschool een clinic op het centre court. Op zaterdag verzorgt Albert Cristina samen met Mats Bleeker een volleybalclinic aan een talentengroep meiden van de volleybalschool. Op zondag is het de beurt aan een talentvolle jongensgroep om hun volleybalkunsten te tonen, ook deze clinic staat onder leiding van Albert Cristina en wordt dit keer geassisteerd door Arjen van Veen.  Op beide dagen start de clinic om 15:00 uur.
Dit mag je natuurlijk niet missen! Helaas is deelnemen aan de clinic niet meer mogelijk, maar je kan wel komen kijken. Vervoer regelen wij, een entree ticket voor de wedstrijd moet je zelf kopen. Dit entree bewijs is ook geldig voor de clinic. Zowel zaterdag 8 juli als zondag 9 juli rijdt de Prima Donna Kaas bus (gratis!) van Huizen naar Apeldoorn. Je wordt dan netjes voor de deur afgezet en weer in Huizen thuisgebracht. Hoe makkelijk kan het zijn!

Na het uiterst succesvolle EK voor dames in 2015 is Nederland dit jaar opnieuw gastheer van een fantastisch volleybalevenement. De Nederlandse volleybaldames spelen op 7, 8 en 9 juli 2017 voor de tweede keer in de historie een World Grand Prix (WGP) toernooi op eigen bodem.

Het volledige programma van de WGP in Apeldoorn is:

Vrijdag 7 juli 2017
17.30 uur Nederland – Dominicaanse Republiek
20.30 uur Japan – Thailand

Zaterdag 8 juli 2016
15:00 uur clinic Prima Donna Kaas Volleybalschool meiden
17.30 uur Nederland - Thailand
20.30 uur Dominicaanse Republiek - Japan

Zondag 9 juli 2017
15:00 uur clinic Prima Donna Kaas Volleybalschool jongens
17.30 uur Nederland - Japan
20.30 uur Dominicaanse Republiek - Thailand

Wil je GRATISmeerijden?
Geef je dan snel op door een mailbericht te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
vol = vol. Wie het eerst komt …

De spelregels
- zowel 8 als 9 juli vertrekt de bus om 13.30 uur vanaf de parkeerplaats bij Sporthal De Meent in Huizen;
- de busreis is gratis, voor het betreden van de zaal is wel een kaartje nodig (te bestellen via http://www.volleybal.nl/WGP);
- de deelnemers aan de clinics hebben gratis toegang;
- ouders van de deelnemers aan de clinics kunnen ook met de bus meerijden;
- de bus vertrekt om 22.30 uur weer terug naar Huizen, de aankomst bij Sporthal De Meent is +/- 23.30 uur.